نانوالیاف سلولز از گیاهان و زبالههای بازیافتی مشتق و در میان بخشهایی از بدنه ازجمله درها و سقف و کاپوت استفاده شده است. استفاده از این مواد باعث شده است این خودرو ۵۰ درصد از نمونههای سنتی سبکتر شود. از این الیاف در ساخت شاسی خودرو نیز استفاده شده است.
یوزو نیمی (Yuzo Niimi)، مسئول طراحی بیرونی خودرو، از واحد شخصیسازی و توسعهی تویوتا و یکی از اعضای کنسرسیوم است. در این خودرو، فاصلهی محوری و طول بین چرخها کوتاه است و در قسمت جلو، چراغها و جلوپنجرهی کوچکی قرار دارد. این خودرو مفهومی همچنین از درهای پروانهای، رینگهای چندپره و نمای عقبی با چراغهای عجیبوغریب و بزرگ (چیزی مشابه کرایسلر ME Four-Twelve) و دیفیوزری بزرگ در عقب برخوردار است.
در کابین، پنلهای اسپرت به چوب مزین شدهاند و فرمان دارای پدالهای تعویض دنده است. ازآنجاکه این خودرو نمایشی است، جزئیات مربوط به پیشرانهی آن نیز محدود خواهد بود. اگرچه تصور میشود فناوری پیل سوختی هیدروژنی داشته باشد که حداکثر سرعت آن نیز فقط ۲۰ کیلومتربرساعت است.
منبع: زومیت
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان